بستن
نفوذ در دل مشتری
برای نفوذ در دل مشتری باید اصول مختلفی را رعایت کنیم.یکی از اصول ارتباط با مشتری اصل برداشت اولیه می باشد.برداشت اولیه تصویری است که در هنگام اولین مراجعه مشتری به فروشگاه ما در ذهن او نقش می بندد.از همان لحظه ایی که مشتری وارد فروشگاه یا محل کار شما می شود یا با شما تماس می گیرد یا وارد وب سایت شما می شود ،یک تصویر ذهنی از شما و برند شما در ذهن او شکل می گیرد....
مشاهده کامل
۱۲ نکته مهم در خرده فروشی
بیشتر خرده فروشان را می توان به دو دسته تقسیم كرد: آنهایی كه در برابر تغییرات مقاومت می كنند و آنها كه تغییرات را می پذیرند. برترین خرده فروشان در دسته دوم جای دارند. آنها نه تنها تغییرات را می پذیرند، بلكه برای روبرو شدن و پاسخ دادن به تغییرات كاملاً آماده هستند. اگر شما ۱۲ مورد كــــــاربردی كسب و كار خرده فروشی را به كار ببرید، كارهایتان را ساده تر، سودتان را چند برابر و احتمال موفقیت خود را افزون تر خواهید كرد. این درسها براساس سالها تحقیق و تجربه عملی صدها خرده فروش كوچك و متوسط در تمامی نقاط جهان است كه به درجات بالایی از موفقیت بی سابقه رسیده اند....
مشاهده کامل
چگونه غیرمستقیم در اعماق ذهن مشتری نفوذ کنیم؟
تا به حال بارها برندهای نام آشنای جهانی مانند اپل، کوکاکولا و سامسونگ را در فیلم‌ها و سریال‌ها مشاهده کرده‌ایم. آیا ظاهر شدن لوگوهای این برندها به صورت کاملا تصادفی است؟ امروزه بسیاری از تماشاچیان سینما و حتی سینمای خانگی دیگر حوصله مشاهده بسیاری از تبلیغات تلویزیونی ما بین یا ابتدای سریال‌ها و فیلم‌ها را ندارند، پس چه باید کرد؟...
مشاهده کامل
مجموع ۵ رکورد در ۲ صفحه